Posts by hach borso

Hello everyone,

I have downloaded a land, but when it comes to converting with the Geoconverter, there is no progress.

The command "Waiting for the completed text" is constantly repeated on the cmd screen.I downloaded the geoconverter again, but the result has not changed. Does anyone have an idea?

Thank you in advance!

Herkese merhaba.

Bu soruyu buraya yazmak ne kadar doğru bilmiyorum ama Aeroscenery ile indirdiğim görsellerde değişiklikler(fotomontaj gibi) yaptıktan sonra onları uçuşa uygun bir arazi haline getirmek istiyorum. Bildiğim kadarıyla, bunu yapmak için 'geo dönüştürücüyü çalıştır' seçeneğini devre dışı bırakmam gerekiyor. Bunu yaptım ama indirilen klasörde .ttc dosyalarının oluşturulduğunu gördüm acaba bir yerde mi hata yaptım yoksa geoconverter çalışmıyorsa .ttc dosyalarının oluşması normal mi? Ayrıca ttc dosyaları oluşturulduktan sonra resimlerde yaptığım değişiklikler anlamsız mı kalıyor? Eğer öyleyse, istediğimi nasıl yapacağımı söyler misin? Şimdiden teşekkür ederim.

Saygılar.

hello everyone,

Bu konu daha önce açılıp açılmadığına baktım ve bulamayınca konuyu tartışmaya karar verdim.

I looked to see if this topic had been opened before and when I couldn't find it, I decided to discuss the topic,http://en.mygeoposition.com / when I enter the site, when I log in to the site, the connection says it's not secure the site only appears in white, is there anyone who can help me with this?

Thank you in advance.